Bogdan Angheluta

politica si marketing politic

Ce ne-am face fara externe ??

D-l ministru Adrian Cioroianu are un nou hobby. Ii place sa se vada la televizor, cum spunea melodia. Din pacate pentru dansul, pare sa nu fi realizat ca toata lumea il cheama la televizor ca sa il ia la misto. Sigur, d-l Cioroianu gaseste intotdeauna o explicatie plauzibila pentru gafele sale. In fond, problema nu e sa trimitem criminalii in Egipt, ca undeva tot trebuie sa-i bagam. Problema e ca se supara si baietii aia din Egipt, azi dispare o camila, maine se trezesc fara vreo piramida...

Domnul Ministru de Externe reuseste sa spuna niste lucruri care sunt absurde chiar si privite prin prisma meseriei sale de istoric. Ca ministru nu cred ca mai sunt prea multe de spus.

Pana la urma, mie d-l Cioroianu imi e simpatic. Cand PSD-ul doarme, cand presedintele Basescu e plecat pe la vreun miting, stau linistit si astept o declaratie de la Adrian Cioroianu. M-am obisnuit, nu poate sa stea departe de viata agitata de la Bruxelles.

Multumim, d-le Cioroianu, pentru munca pe care trebuie sa o depunem, zi de zi, in folosul romanilor de pretutindeni. Si cei cu limba moldoveneasca, si iubitorii de copii din Egipt... si cine stie pe unde s-or mai gasi!

Ce ne-am face fara Externe? ? ?

1 comments:

Ghinea S. Bogdan-Andrei said...

Cred ca intrebarea pertinenta ar suna asa: Ce ne-am face fara ministru de externe? Raspuns : Ne-ar fi mai bine decat cu Cioroianu... ;)

Ecohelp.ro

Ecohelp.ro
Ecohelp.ro

bogdan angheluta

Tag-uri

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda Fazani